10 augusti

Dagarna bara går å går. Nu har jag bara sju dagar kvar att jobba den här sommaren. Sen blir jag arbetslös, som det så fint heter. Fast inte så länge, troligtvis. Jag vet nämligen redan vart jag förhoppningsvis kommer jobba i höst, om inte allt går åt skogen men det säger vi inte högt isf.
Jag har också gjort en ganska spontan och sjuk sak idag, som jag inte tänker berätta. Taskigt jag vet men har jag turen med mig så får ni veta det inom säkert en vecka lr två. Spännande, det tycker iaf jag!
Nu längtar jag bara till helgen så jag får sova mer än sex timmar varje natt å sen längtar jag till måndag så jag kan påbörja min sista vecka så den kan ta slut. För då får jag äntligen träffa älsk igen! Då är han färdigflyttat och back in buissness i kristinehamn. Och bara för att jag nämnde det så hoppas jag ännu mer på min lilla hemlighet:) Kommer faktiskt kännas väldigt konstigt att åka till kristinehamn när inte min kära dansklass är där.. jättekonstigt och tråkigt. Tur att jag har artur! Dessutom är ju några av mina gamla klassisar kvar.
Jag har inte mycket mer att berätta om tillvaron. Ser inte fram emot hösten alls. Maria gör lumpen, Hanna pluggar i sthlm, Josse är aupair i Madrid, Jessie är aupair i London, Artur är i K-hamn.. jag är ensam i Tranås.. -fyfan! Tur att min kära syster är kvar! Annars hade jag flyttat härifrån fortast möjligt! Men vem vet.. flytten kanske kommer tidigare än man vet..
Som vanligt.. tråkigt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0