5 augusti

då var det torsdag igen. denna veckan har gått riktigt snabbt! (tackålov) nu har jag snart bara två veckor kvar att jobba, nedräkningen har börjat!
imorgon har artur varit här i två veckor, alldeles för lite om ni frågar mig, så därför hänger jag med honom hem till sjötorp i helgen! ska träffa mina svärföräldrar för första gången, jag är så nervös att jag dör redan nu, stackars mig imon! haha, men det ska bli kul! vet ju inte hur länge det dröjer till nästa gång jag å artur ses nu så ska försöka njuta ordentligt dom sista dagarna. kommer bli tomt att inte ha någon att komma hem till efter jobbet. fast det är klart, jag har ju pysen:)
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0