Inget händer

Det händer inte mycket som är värt att skriva här. Ska gå lucia på måndag, ha föreställning på söndag och onsdag, ha revyövning nästan alla dagar fram till jul - 3 dagars lov - å sen revy fram till nyår då det är premiär och sen väntar föreställningar varje helg hela januari. Samtidigt ska jag försöka bli frisk och flytta från min fina lägenhet.

Idag har jag varit dum och imon ska jag till tandläkaren igen. Jag börjar verkligen tröttna på skiten nu.. åtta år, fyfan, snart får det faktiskt vara nog. Nyårslöfte?!

Som sagt, väldigt tråkigt och ointressant liv för tillfället. Min fina artur och pysis förgyller mina dagar, tack för det.

Kallt, blött, snö och...gympaskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0