Livet&Kärleken

Just nu trivs jag väldigt bra med livet. Jag känner mig fortfarande nykär, vilket är ganska konstigt med tanke på att ett helt halvår har gått sen vi blev tillsammans. Men både han och jag känner likadant, vi är som två pusselbitar som passar ihop på nästan alla sätt. Han får mig att må så bra. Jag känner mig så bra och älskad när han är i närheten. Jag visste inte att man kunde tycka om någon såhär mycket. Det går inte förklara hur underbar han är och hur bra vi trivs ihop. Vi litar på varandra och jag tror vi båda egentligen är ganska säkra på att vi har en framtid tillsammans. Det mesta beror på vart vi hamnar den kommande hösten. Jag tror att allt det där kommer lösa sig.
Han gör mig galen, på ett bra sätt. Han är helt galen själv så det är inte så konstigt att jag blir likadan. Vad jag har hört så blir man ju som man umgås. Jag antar att vad jag vill säga med det här inlägget är att jag mår bra, nästan bättre än jag förtjänar. Jag har någon som älskar mig och finns där för mig, jag är förälskad som aldrig förr och sist men inte minst.. jag är så jävla lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0