27 juli

Jahopp, då va snart juli slut och nästan sommaren också. Sjukt va fort det går alltså.. Att jag jobbar till 20augusti med gör ju inte det hela roligare.
Imon ska jag o artur spela beachvolley med massa folk, det ska bli skitkul fatiskt! Har sett fram emot det i nästan en vecka nu! Å på fredag åker vi till göteborg och går på liseberg lördag och söndag, sjuukt kul! Dessutom bor vi i sannas och eriks lägenhet hela helgen, mums på det :) Sen får vi se om min lille pojk vill hänga med tillbaka till tranås igen eller om han åker hem. Det kan ju inte va så jättekul att bara sitta hemma medan jag jobbar så förstår om han väljer att åker hem, fast hoppas inte!

Sovtajm för min del, imorgon ringer klockan 6.00..

Pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0