6 juli

Insåg precis att det var en evighet sen jag skrev något här. Mycket har hänt sen sist. Det har varit midsommar, 20årsfest, öland (som inkluderar en hel del), kärlek å väldigt mycket mer.
Det senaste som hänt är att artur åkt hem. Han åkte idag. Men igår bestämde vi att det va för lång tid att inte ses på fyra veckor så jag tar bilen och åker till honom på fredagmorgon, så tidigt som möjligt för att jag ska hålla mig vaken när jag kör, så vi får så mycket tid tillsammans som möjligt. Så kanske är framme där mellan tio och elva. Har ingen aning om hur lång tid det tar dit. Tre timmar? Sånt som märks.

Öland va undebart. Rena rama paradiset! Sol hela veckan, bad i havet, god mat, borgholm, kärlek och mycket mer. Jag älskar verkligen det stället! Speciellt när jag är där tillsammans med dom allra bästa. Tack för den oförglömliga veckan!

Veckan som kommer är fullproppad med roliga saker! Imon blir det att sova hur länge som helst och sen spendera dagen hemma framför film samtidigt som jag tvättar min enorma hög med smutstvätt. Torsdag blir det winnerbäck, jag längtar så jag dör! Känslan som sprider sig i kroppen när man är på en winnerbäck konsert är obeskrivlig och kan bara upplevas där. Åh vad jag längtar! Å efter att ha sovit alldeles för några timmar tar jag bilen till sjötorp på fredagmorgon! Sen väntar en underbar helg med min älskade Artur ensamma i huset i den underbara sommarstaden. Å inte nog med det, påvägen hem ska jag stanna hos min favoritmatilda! Det kan inte bli bättre än såhär.

Jag måste förresten berätta om en såndär rolig dröm igen. Inatt drömde jag om en person som jag inte träffat på evigheter. Jag skrattade när jag vaknade å frågade mig själv varför i helvete jag drömmer så förbannat konstiga drömmar jämt. Inatt drömde jag nämligen att Lisen skulle bli nån form av ledare för moderaterna. Man kan ju undra vafan jag får allt ifrån?! Haha

man tevis pietrukst



Kommentarer
Postat av: Lisen

haha! jag kan lova att jag inte tänker bli någon ledare för moderaterna iaf=) haha! Jag ska med på winnerbäck imorgon, mest för att kolla på melissa horn men iaf=) Vi kanske ses!

2010-07-07 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0