Tiden går

Klockan tickar iväg ibland. Jag minns inte ens när jag skrev nåt här senast. Det va kanske inte så längesen, lr så va det det? Inte en aning! Nu är det iaf torsdagen den 22 juli. Hittils har dagen bara bestått av jobb och städning, inget va speciellt kul faktiskt! Imorgon åker jag till jönköping direkt efter jobbet och plockar upp en söt liten artur på busstationen. Jag längtar sååå mycket! Ska pussa sönder honom, jag lovar. Haha! Hur längesen va det vi sågs nu..? Typ två veckor tror jag, dvs alldeles för längesen! Så nu kommer han hit och stannar i en vecka och sen åker vi till gbg och bor i sannas och eriks lägenhet och går två dagar på liseberg, livet är för bra ibland!

Ikväll blir det en sväng på stan, det är ju grillnatta med sannis och erik. Gratis mat får man ju inte missa!

Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0