16juni 2010

Today is 'the big day'. Haha. Nu är han här iaf, väldigt trevligt. Slipper jag sakna honom så mycket;) Hämtade min lille artur i jönköping klockan 12, åt lite mat och sen bar det av till tranås, 'storstan'.. Va ute och gick en sväng, hälsade på mamma och pappa för första gången och åkte sen till syster och grillade, även där var det första mötet:) En mycket trevlig kväll som avslutades med en promenad med två hundar och två par;)

Imorgon ska vi va hundvakt, gå på picknick och säkerligen många fler saker:)

Jag har nämnt tidigare att han är en jävel på att måla, nu ska ni få se resultatet (utan färg dock) på teckningen som jag 'beställde' :)

'en trevlig film' haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0