Bra dag!

Skitbra dag idag. först va jag ute hos farmor och rensade land och hjälpte till med grejer. sen åkte jag upp på stan en sväng och letade tyg, hittade dock inget snyggt. när jag kom hem satte jag mig vid datorn och pratade med min lille pojk och nu är det bestämt att han ska komma hit och troligtvis hänga med till öland:) Jag vet vad de flesta tänker nu, en ny kille med till öland varje år.. haha! men riktigt så är det inte, har ju trots allt bara varit där en gång tidigare:) ser fram emot att träffa honom igen iaf, det blir myys! nu ska jag bara hitta på nåt sätt att förklara detta för mamma å pappa...

nu taco och film hos syster!

en toppendag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0