En dröm som blev verklig

Allt började med en dröm jag drömde i helgen.
Det första jag frågar mig är varför i helvete jag skulle komma på det här nu? Jag har känt såhär sen första blicken. Jag minns första gången jag såg dom ögonen, ett oförglömligt minne. Jag kunde inte slita min blick från dom, det kan jag fortfarande inte göra. Man bara smälter så fort man ser dom. Men, varför nu sara, varför? Kunde jag åtminstone inte vågat för typ 6månader sen? Men jag ångrar inte att jag lät det ske nu, än är det inte försent. Hoppas jag.

Alla dessa olika känslor får mig att bli helt konstig, på ett bra sätt. Jag har sovit 9timmar på 2dygn och inte behövt äta på 12timmar, allt detta av lite kärlek. Det pirrar i hela mig när jag tänker på honom, han är underbar. Verkligen underbar, på riktigt. Jag ville inte säga godnatt till honom ikväll. Jag ville sitta kvar i soffan och prata, stå kvar i korridoren och aldrig släppa taget. Jag vill inte att kvällen, morgondagen, den här sista tiden tillsammans ska ta slut.
Å allt började med en dröm jag drömde i helgen.

Jag vill bara va med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0