Helgen

Blev lite fest igår. Va en helt okej kväll, inte jätterolig och inte jättetråkig. En lugn start på sommarens festligheter helt enkelt. Jag och maria drack lite hemma hos henne först och gick sen till Emil där resten av folket va. Sen gick lite av folket ut men jag och några till stannade kvar. Satt och pratade med Erik en hel del om både det ena och det andra, lika roligt som vanligt:) Å Sannis va såklart där också! Å hon blev full för första gången på länge, tummen upp för det gullet! Ni och maria är helt klart mina favoriter! :D

Har varit en bra helg. Riktigt jobbig dag i fredags, men underbart befriande att den dagen är över. En bra lördag och troligtvis en väldigt bra söndag. Längtar som bara den till onsdag nu, då kommer min lilla pojk hit. Äntligen!

Idag ska jag bara lata mig. Kanske inte ens lämnar soffan, vi får se ;)

Sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0