Tranås

Då va man tillbaka igen, snacka om vemodigt.
Jätteskönt att va hemma, ha alla saker på samma plats å ha nära till vänner, syster mfl, men ni anar inte hur mycket jag saknar allt där uppe..
Saknar verkligen alla människor. Hela min KPS-familj. Saknar att dansa, idéhistorian, till och med den förbannade musiken å kören. Men mest av allt saknar jag min kära klass och.. ja, du vet ju vem du är. Jag vill göra om allt det vi gjort, hela året! Varför måste tiden fortsätta gå när man inte vill nåt hellre än att stanna den? Är det inte jätteirriterande att tiden ska gå fortare när man har kul, det är ju då man vill att den ska gå långsamt?! Varför får man inte som man vill? Alla dessa frågor som inte har något bättre svar än 'that's life'.

Nu när jag har packat upp dom flesta kartongerna kom jag på att jag vill byta rum, smidigt. Men det får bli någon annan dags projekt för nu är klockan för mycket för det. Ska flytta in på Carros gamla rum och designa det likadant som i kristinehamn så jag får både soffa, säng och tv(inget soffbord dock). Rummet är dock väldigt mycket mindre, men det kan nog bli bra ändå! Blir ju speciellt bra att ha soffa å tv på rummet när jag får besök i sommar! Kommer säkerligen bli många mysiga stunder i den:)

Du har ögon som berusar en natt


foto: banke eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0