Allt är attes fel

en sak tycker man ju att jag borde lärt mig vid det här laget.. man går inte och lägger sig vid fyra när man ska upp vid halv åtta. men likt förbannat låg jag och atte i badet till halv tre inatt och sen satte på en film efter det. suck på mig ibland alltså. men det tar inte slut där.. ikväll har jag nämligen sovit mellan åtta och tio så nu är jag ju självklart pigg som bara den igen, så man kan ju nästan gissa vem som kommer vara uppe alldeles för sent inatt igen.. men jag skyller på atte så mår jag mycket bättre ;)
kärlek, som vanligt ni vet

Kommentarer
Postat av: Banke

Jag kommer att vara uppe inatt också... Hehehe...

2010-11-09 @ 01:14:56
URL: http://bankeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0