Negativ

Nu är jag hemma igen efter stockholmsveckan. Fick med mig en väldig förkylning hem så får väl stanna hemma ett par dagar nu så jag inte smittar resten av klassen också.. trååkigt.
Mycket som går fel nu. Pysen mådde inte bra förra veckan men nu mår han bättre. Hittade dock en knöl på hans vänstra sida, tumör? Ett veterinärbesök som kostar minst 1000spänn väntar.. Finns dessutom ingen veterinär i kristinehamn så får betala massa extra för resan..
Finns inte mycket som livar upp tillvaron just nu. Sitter själv i lägenheten, pysen är här såklart men han pratar inte så mycket. Vill inte smitta ner atte mer än jag redan gjort så kan inte åka dit och kan inte ta hem nån annan. Så här får jag sitta tills jag ruttnar på dessa fyra väggar som sakta men säkert kryper närmre varandra. Känns det som åtminstone. Börjar tröttna på alla materiella saker som får tiden att gå.. dator, tv, wii, ps2 vill inte varken röra eller se nåt av det just nu men gör allt för att slippa högen med disk. orkar inte ens laga mat för att stekpannan liggen längst ner i diskhögen. en macka får räcka.
inget är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0