Tranåset

Japp. hemma i skithålan igen, fast en så farlig skithåla är det egentligen inte. det är nog bara att jag har tråkigt för tillfället.
blev firad av släkten i lördags å fick massa bra saker. orkar inte skriva vad jag fick men mycket användbart iaf!:) på lördagkvällen var jag hundvakt å i söndags blev det promenad med syster. tillbringade ganska mycket tid med henne då (om jag inte minns helt fel). idag har jag sovit länge, varit ute å gått långis med mamma, varit på stan, varit i lkpg en snabbis och varit hundvakt igen. å nu sitter jag på plogvägen å skypar med atte. han saknar mig å jag saknar honom - mycket. men jag åker ju hem på onsdag så vi ska väl klara oss tills dess..
när jag kommer tillbaka kan jag äntligen njuta av det underbara lovet. sålänge jag är här känner jag mig stressad för att jag vet att jag ska åka hem så kan inte njuta lika mycket. men har varit skönt att vara hemma några dagar och ska bli lika skönt att åka tillbaka till verkligheten igen. har ju ändå ganska många dagar ledigt till.
nu ska jag sluta skriva massa skit å fortsätta öva på min engelska å snacka atte.
have fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0