11oktober

Det börjar närma sig den 24:e nu.. Det sista jag sa till mamma igår innan jag hoppade på tåget mot kristinehamn var 'nästa gång vi ses är jag 20'. jag längtar så jag döör! det va dock ingen rolig nyhet att banke ska va borta, men vi får väl helt enkelt parta i min lägenhet ändå! Har ju iaf atte, samanta och karolj att umgås med:) ska självklart bjuda folket i klassen också, och andreas, daniel, james, christoffer osv osv. såklart!! :) det kommer bli en oförglömlig kväll! kommer gå vidare till mastis och komma hem när det stänger vid två, om det inte blir efterfest. i vilket fall som helst kommer jag va med atte hela tiden. jag ska dansa, supa, sjunga singstar, göra bort mig, dricka alldeles för mycket, pusssas o massa massa mer! precis som man ska göra på sin 20års dag antar jag:) (iofs kommer festen va den 23:e men vafan;))
å det här med atte nu då.. jag förstår helt enkelt inte att man kan vara lika kär som för fyra månader sen. är det inte konstigt? men jag blir bara mer och mer kär för varje dag och han blir bara mer underbar i mina ögon. hoppas verkligen verkligen vi får en lång framtid tillsammans, det vore fantastiskt!
Tycker om honom såå jäkla mycket alltså. Kärlek, verkligen.
(måste bara inflika hur duktig jag är, det har ju inte ens gått en vecka sen jag skrev sist!!)
om min vardag förra året på kps bestod av dans så är det ingenting mot nu. har nog aldrig dansat så många timmar i veckan som nu, underbart! å vilken stretch jag fick till idag! fortsätter jag såhär kommer det här året sluta bra tror jag:) om jag bara kunde behålla energin jag hade i skolan idag så skulle allt va så lätt, men jag tror att det bara handlar om min inställning! mer sånt med andra ord!
nu ska jag duscha och mata pysen och sen ska jag åka till atte och kolla på film och sova. myys!
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0