16oktober

Lördagar är bra. Sov tolv timmar inatt, precis vad jag behövde. Vaknade iofs när artur gick och la sig vid halv fyra (jag fattar inte hur han orkar vara vaken så länge) men jag somnade om ganska fort igen. Sen vaknade jag inte förran klockan tolv, underbart!
Nu är artur hemma och tvättar och jag sitter här. Har precis rensat pysens bur och ska väl ta på mig lite kläder, sminka mig och åka till atte. Vi bestämde att vi ska bada ikväll, mysigt. Kanske blir en sväng in till bastun med, vi får väl se. Ska bli mysigt och skönt iaf. Senare ikväll blir det nog skräckfilm. Har laddat ner två thailändska skräckfilmer (phobia och shutter). Shutter såg vi i veckan, fyfan alltså. Jag kunde inte sova efteråt. Ikväll blir det nog att kolla på phobia, hoppas verkligen inte att den är lika läskig.
Å imon är det dags för revy-övning igen. Vet inte om jag skrivit nåt om det här?! Ska iaf vara med på nyårsrevyn i kristinehamn. Har premiär på nyårsafton så blir inte mycket lov för mig. Kommer åka hem till Tranås den 23:e december och vara tillbaka här den 26:e igen. Men det är det värt. Är ett riktigt roligt gäng och en rolig föreställning! 'Allt under ett tak' är namnet på årets revy. (en liten parodi på att ica maxi taket rasade i våras) Kommer bli en riktigt bra show tror jag!
att vara förälskad7


för er som inte sett mig på ett tag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0