tiden går

jag hinner inte riktigt med tiden känner jag. den går ju så förbannat fort. hinner aldrig skriva här, nu har jag tillåmed fått klagomål på att jag aldrig skriver så är väl bäst att hålla vad man lovar och skriva några rader:)
(passar perfekt nu eftersom jag har ett arbete att skriva och verkligen inte orkar)
skolan rullar på som bara den. helt sjukt vad mycket mer plugg det är på DHL mot vad det va på DL, ingen vila här inte! dansar för fullt och kommer hem och lagar mat och sover. mycket mer än så händer inte just nu. atte umgås jag med såklart, men han bor ju i princip hos mig nu så det är mysigt:)
på onsdagkväll kommer matilda till k-hamn. jag vet inte hur många veckor jag har längtat, å nu är den här!! men det är nästan så jag inte vill att den ska va här, för tiden kommer gå så fort. tråkigt!! jag tycker hon kan stanna kvar här sen. jag menar, man vill väl mycket hellre gå på KPS än på norska baletthögskolan!? eller?! ;) grym dansare min kära matilda alltså! puss på dig och att du kommer hit snaart!!!
om man ska skita i att skriva arbetet och spela wii istället.. jag tror jag gör det. artur lär ju inte säga nej till det, iofs sitter han redan och spelar guitar hero men han har tjatat om wii:t hela dagen så han går säkert med på att byta:)
förresten, jag glömde ju nästan! artur va hos tandläkarn i mariestad idag så hans föräldrar skjutsade tillbaka honom till kristinehamn efter det. så dom va och kollade på min lägenhet och tyckte den va jättefin och sen pratade vi lite när dom lämnade artur på skolan. hans mamma gillar mig, det märks. hon kramar mig hela tiden och hon är så söt. tycker verkligen verkligen om henne alltså! fick ett jättefint diadem av henne, så himla snällt:) förhoppningsvis får jag träffa henne väldigt många fler gånger:)
nehe, wii va det ju! super mario galaxy 2, here I come
love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0