tråkigt!

just precis nu sitter jag på en buss påväg mot jönköping. är framme om 40 minuter, tack och lov. åkte från kristinehamn vid halv nio imorse. å varför är jag påväg till jönköping nu då? jo, där ska jag nämligen byta tåg och dra vidare mot nässjö istället för att sen traska i detta gråa trista väder ända till tandläkarn. kuuul, verkligen.. sen kommer jag väl antagligen spendera max 30 minuter av min dyrbara tid där inne och sen är det bara att börja samma resa, fast åt andra hållet, igen. vilket kommer resultera i att jag inte är i kristinehamn förrän klockan tio ikväll och då ska jag dessutom gå helt själv till min lägenhet för att sen dessutom behöva sova alldeles själv. den här dagen suger verkligen!! å det blir inte bättre av att jag har äckligt ont i ryggen. bläää på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0