sista fredagen i oktober

Nu är jag i Tranås. Det känns jättekonstigt men ändå inte. Går inte riktigt förklara. Man kanske kan säga att det är som att åka tillbaka i tiden, men det låter mycket mer spännande att 'åka tillbaka i tiden' än vad det egentligen är här just nu. Allt är som vanligt - som vanligt. Haha, tranås liksom.. vad ska man annars förvänta sig?!
Imorgon ska jag bli firad här hemma. Ska bli kul att få paket å god mat:) å efterrätten ska vi inte tala om! Resten av dagarna jag är här hoppas jag kunna tillbringa med syster, mamma å pappa å kanske några kompisar som kommer hem. Vi får se vad det blir men kommer bli skönt att komma tillbaka och ha några dagar ledigt i k-hamn tillsammans med atte å pysis sen. Tur att dom har varandra medan jag är borta:) Ett skönt lov som avslutas med en lite försenad halloweenfest. Låter bra eller hur?!
Slänger upp lite bilder från 70tals dansen som vi gjorde i onsdags på höstfesten. Äsch, det får bli en film istället..

Kärleken flödar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0