Kärlek

Livet leker och kärleken flödar. Är fortfarande lika nyförälskad som för tre månader sen. Ja, idag är det faktiskt ganska exakt tre månader sen jag och min fina artur blev tillsammans. Känslomässigt känns det som om det va igår, är fortfarande lika kär och det pirrar fortfarande sådär skönt i magen. Däremot känns det som om jag känt honom mycket längre än så.
För er som fortfarande inte har haft chansen att träffa honom kan jag berätta att han är helt underbar. Älskar dataspel - framförallt diablo 2, lyssnar på linkin park, kan dansa mycket bättre än mig, är en liten skit på 165cm och smal som en sticka, soft klädstil, har sjukt mjuka händer och världens finaste ögon -man kan inte slita blicken från dom, ska alltid ha rätt - precis som jag, målar som en gud, bra på matte, satsar på en framtid som ekonom, flyttade från lettland till sverige för fyra år sen och kan ryska, lettiska, svenska och engelska. Han är så nära perfekt man kan komma. Sist men inte minst kan jag nämna att han är helt galen, vilket har smittat av sig på mig. Jag är, utan tvekan, en mycket bättre och friare människa tillsammans med honom. Jag älskar honom verkligen.
tre månader kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0