Livet i Kristinehamn

Här uppe kretsar allt kring skolan. För tillfället bor jag på skolområdet, går till skolan varje dag (inklusive helgerna). Ja, allt kretsar kring skolan. Man går liksom aldrig riktigt hem. Det sjukaste är att jag gillar det. Älskar att kunna gå till aulan och dansa hur ofta och mycket jag vill!
När man inte är i skolan så gör man inte så mycket, inte jag iaf. Lagar mat, sitter vid datorn eller tv:n, går ut och går lr är på stan lr handlar. Även det känns helt okej, kanske för att det inte är så mycket tid över.
Förra helgen festade vi hos Banke, det va jätteroligt. Sen gick vi till Mastis och dansade hur mycket som helst, har aldrig dansat så mycket på krogen tidigare. Hur kul som helst! I like it a lot! Den här helgen blir det dock lite lugnare, ingen alkohol för min del. Likabra det!
Nu ska jag dra till skolan och dansa!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0