24 april

Vilken solig dag!
Så fort jag vaknade tog jag på mig bikini och solade lite i trädgården. Senare åkte jag, mamma, carro och vovvarna till torpön och gick lite. Såg två äckliga ormar så efter det fick mamma gå först och stampa så hennes två ormrädda döttrar skulle våga gå. Vi stannade till vid vattnet så hundarna fick busa lite och jag fick doppa fötterna, riktigt kallt var det!
Efter torpön tog jag och erik en promenad med mina vovvar och hans ena hund, mycket trevligt!! Och hör och häpna, det räckte inte med promenaden, sen hängde jag med mamma ut och sprang ungefär 5km. Gick riktigt bra. Konditionen var inga problem men med benen är det värre - dom väger ju flera ton! Men jag sprang ändå hela vägen och nu efteråt känns det superskönt.
Resten av kvällen har jag stretchat och bara tagit det lugnt, precis vad jag behövde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0