att ordbajsa

Allt börjar dra ihop sig nu. 15 april kommer med stormsteg och jag känner mig mindre än någonsin.
Min plan har, som vanligt, ändrat riktning helt. Men för första gången känns det jävligt bra. I höst har jag tänkt plugga distans på Örebro Universitet. Kommer läsa till Matte D och Fysik A och B. Sen till våren är det väl meningen att jag ska försöka komma in på Karlstad universitet. Vad jag har tänkt att plugga då tänker jag hålla lite hemligt, haha. Utbildningen är så 'inte jag' som det kan bli men ändå inte. Jag tror det kommer passa mig perfekt! Det är faktiskt en sak som jag ville bli när jag va liten:)
Annars är livet bra. Denna veckan ska vi tillbringa på teatern för att förbereda inför helgens föreställningar. Min rygg är helt förstörd så vi får väl se hur mycket jag kommer kunna vara med, men äter jag tillräckligt mycket smärtstillande ska det nog gå bra! Kom gärna upp och kolla om ni inte har något annat för er. Klockan 18 på lördag på christinateatern.
Måste ju tillägga att Artur är lika söt som vanligt, bättre pojk går inte hitta.

Piece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0