onödigt

rubriker måste va den sämsta uppfinningen ever.
jag är sjuk, det är inte kul men vad gör man.. skönt att inte ha någon revy i helgen nu iaf utan kunna vara ledig och ta igen sig.
för er som inte vet så har jag nu officiellt tagit bort rälsen. så nu är jag i princip klar med den biten. såå skönt, men herregud vad konstig jag ser ut. ibland undrar jag om det verkligen är jag, men det är det ju. när jag tänker efter så är jag nog inte så olik mig iaf. två operationer och en räls senare så ser jag faktiskt ganska likadan ut, fast det tycker jag är väldigt bra.
det händer inte så mycket just nu. projektet är i full gång och jag sitter å redigerar all musik så mycket jag bara orkar. min låt kommer bli så himla rolig. haha, eller ja, så rolig den kan bli när man bara får utgå från sherlock holmes soundtracket. men det blir kanon! fast längtar till projektet är över så det kan bli sommar och slut på skiten. för helt ärligt är jag väldigt trött på allt just nu, jag behöver en förändring i mitt liv. förhoppningsvis kan sökningarna till högskola/universitet och flytt till en helt ny outforskad stad lyckas med det!
smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0