25januari

Jag är väldigt dålig på att skriva. Lite med flit och lite för att jag inte orkar och hinner och vill. Imorgon ska jag till tandläkaren igen så ska sätta mig på tåget mot tranås om två timmar.
allt är som vanligt. sista helgen med nyårsrevyn i helgen. jättesorgligt för det har varit så jävla roligt. men samtidigt skönt att få tid över att vila lite också.. och plugga för det är jag fruktansvärt dålig på.
annars mår jag bra. fortfarande nykär, efter snart åtta månader tillsammans. det är ju underbart!
ska flytta till elevhemmet om lite mindre än en månad också och därmed försöka spara typ 3000kr/mån så jag har lite pengar att leva på i sommar, för en gångs skull. men vi får se hur bra det går.. vill ju ha råd att åka till lettland iaf. men vi får se hur det blir med det.
har inget mer att tillägga.
have fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0