jag hatar rubriker

igår var det fest på elevhemmet. det var roligt så länge det varade!
ikväll ska jag och marie till banke å äta pizza. jag antar att vi ska kolla på dumma fula äckliga melodifestivalen också. men med bra folk så står jag ut:) längtar tills ikväll, har verkligen jättetråkigt just nu.
i veckan som kommer händer det en hel del. på onsdag ska vi visa projektet för alla lärarna för första gången och vi har en del att göra innan det så det blir mycket jobb måndag och tisdag. men det blir säkert bra till sist!
annars händer det inte så mycket. trivs bra med tillvaron. det enda som ligger och gnager i bakhuvudet är det där med att söka utbildningar.. jag kan ju inte bestämma mig. men barnmorska ligger nog högst upp just nu, men då måste jag plugga sjuksköterska först.. dessutom vet jag inte om man kommer palla att jobba i sjukhusmiljön, men det är nog annorlunda att jobba med förlossning!
kommer antagligen ångra mig tusen gånger om innan jag skickar in min ansökan iaf. det suger verkligen att inte veta vad man vill bli!

framtiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0