Back in Business

Snart 3 veckor sen jag uppdaterade. Man kan ju säga att det märks när jag kommer tillbaka till Kristinehamn och får fullt upp igen.
Veckorna går sjukt fort just nu och vi har så mycket att göra så jag hinner knappt med mig själv. Solo, site specifik, praktik, stockholm, föreställning med barndansen, avslutningsfester och mycket mer. Å allt detta ska hinna bli klart och hända på tre veckor.. inte konstigt att jag känner mig så stressad.
Imorgon åker jag iaf till sthlm och doch, det ska bli jättekul. Förhoppningsvis åker jag hem gratis med skolans buss redan på onsdagkväll, annars blir jag kvar där till lördag och får betala för hemresan. Vi får se:)
Jag har massa bilder som jag hade tänkt ladda upp men dom är så gamla nu så jag skiter faktiskt i det. Får se om jag spelar in mitt solo och laddar upp här när det är klart, kanske.
Tiden rullar iaf på och sommaren närmar sig med stormsteg. Kommer jobba ungefär lika mycket som jag är ledig, riktigt gött! Förhoppningsvis kommer Atte bo hos mig större delen av sommaren också, det blir niice. Jag längtar som bara den till jag ska till liseberg i sommar och åka atmosfear! Var förresten i gbg hos Sannis förra helgen. Då stog vi utanför liseberg och såg när atmosfear åkte, JAG VILL ÅKA NU!!
Mycket som händer för tillfället,
men jag klagar inte
för jag är på topp just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0